svart

När klockan ringde imorse så hoppade jag i tränings tightsen igen och mötte upp Ida för ytterligare en lång promenad. Älskar att starta dagen med att ha vart ute och rört på mig. Saknar träningen och passen i mellan åt därför mår jag så bra av att iaf få promenera. Och att kombinera det med att få gå med sin bästis och prata av sig, ja det kan ju inte bli bättre och att Selma får frisk luft på det. 

När vi kom hem så hittade jag en halvfull flaska med spray färg. Lyktan i trappan fick sig en omgång. Har tänkt att byta ut den innan, men nu behövs det inte. Skrapade bort de vita hjärtat på glasen och så sprayade jag den. Nu passar den bättre in hos oss och plockar upp alla svarta ramar ovanför. 




Så taggad på att få klart hallen nere. I mitten av januari får vi hjälp med golvet och idag kom en ny spegel upp. Sen ska jag visa er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback