2015

God fortsättning på er och hoppas att ni haft ett bra nyår. 


För min del så var allt bara bra. Lagom av allt om man säger så. Precis som vi ville ha det i år. 
Jobbade igår också och ska snart dit igen. Sen är jag ledig tre dagar i rad. Ska bli så skönt. 
Och på tal om nyår, inte en enda bild togs. Så tråkigt. Jag som annars tyckter att jag är bra på att ta mycket bilder. Men vi var så stressade till bussen på nyårsafton hem till Chrilles pappa, så ingenting hans med innan. Väl där, så la jag mobilen på laddning och vi gjorde faktiskt sånt man gjorde förr. Innan mobiltiden. Bara pratade och umgicks, så glömde helt bort det där med att ta fina nyårs bilder. Men vad gör det om 100 år? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback