att bara ligga kvar och dra sig ...

Usch vilken liten latmask jag är. Klockan ringde första gången för snart två timmar sen. Har snoozat bort en av dom, sen legat och kollat mobilen den andra. Men nu känner jag att det börjar krypa i kroppen och kurra i magen. Dags att gå upp och äta lite frukost. Idag är jag stel som en pinne också, känner jag redan nu. Tränade igår och ja, de blir mycket träningsvärk så här i början när man försöker komma igång efter julpausen. Som jag sagt tidigare så gör jag samma misstag varje år. 
Men det är bara att kämpa på! Justja, frukost var det ja. 





Ps. sängkläderna är nya, fyndade de på Ikea sist jag var där. Nu är jag sugen på nya prydnadskuddar även dom i grått. Men samtidigt så har jag ett helt skåp fullt med just kuddar. Tror inte Chrille blir så glad om jag köper upp mig på fler.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback