att känna sig nöjd


Idag har varit en bra dag. Både vad det gäller mat, träning och jobb. 
Ikväll har jag roat mig med att färdigställa mitt lilla projekt i mitt så kallade klädrum, medan Chrille har varit iväg på spelkväll. 

Det har inhandlats en ny fåtölj och två posters (bilder) som jag ramat in. 
Resten har jag gett lite nytt liv. 
Hittat två gamla ramar på vinden bl.a. Den ena var trasig som jag sen limmade ihop och gav ny färg mm. 

Tänkte att jag skulle visa bilder imorgon. Det blir nog bättre i dagsljus. Men är nöjd. Visst är det härligt när man blir så där himla nöjd. Och egentligen är det inte så mycket som har gjorts men när det här kom på plats så käns rummet så mycket bättre än innan, som ett helt nytt rum fast ändå inte. 
Aja. Bilder kommer som sagt upp här imorgon. 

Har en ledig helg framför mig och med lite kul saker inplanerat. Men tänkte starta morgondagen tillsammans med mamma på gymmet. Vi ska gå på ett functional training pass vilket även blir mitt femte (och sista) pass för den här veckan. Måste säga att jag är nöjd (igen) över min träningsvecka. 

Jaha nehe (som jag brukar säga) tack och hej för mig ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback