lite blandat

Lördagmorgon och blir väckt av Chrille som kommer hem från jobbet och har jobbat natt. Han fixade frukost till mig och nu ligger jag med täcket i soffan och kollar Nyhetsmorgon. 
Men måste snart röja upp lite här hemma och så vidare. Om en stund kommer Chrilles familj på fika då han fyller år (imorgon). 

Helgen då? Jo, jag har tagit extra pass hela helgen. Haha! 
Men jag har fått bra tider så känner inte att den är förstörd ändå. Direkt när jag slutat idag ska jag ut till mamma på middag. Chrille blir kvar hemma och dricker lite födelsedags-öl med sina vänner, så jag flyr fältet! 

Från det ena till det andra så tänkte jag visa upp min nya träningsväska som har fått följa med mig till gymmet den här veckan. Den fyndade jag för halva priset och är så nöjd. Den är lagom stor och visst att jag har extremt mycket väskor, men hade ingen riktig träningsväska så den satt fint i min "lilla samling". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback