livrädd

Godkväll.

Dagen har varit väldigt bra. Efter frukost gick jag hem till Alexandra. Myste med hennes lilla Jolie en stund, innan vi gav oss ut på en väldigt (hal) promenad. 
Har även hängt en stund hemma hos Emma innan vi tillsammans åkte ner till gymmet. Idag blev det ett 30min rump, mage och lår pass samt 1timma step. 

Nu blir det lite kvällsmat framför tvn och sen ska jag försöka sova, typ! 
Hoppas på att få lite sömn inatt. Blir så nervös och pirrig bara jag tänker på morgondagen. Hjärtat bultar lite hårdare bara jag skriver detta. 
Kl 9 imorgonbitti befinner jag mig hos tandläkaren. 
För första gången under mina 24 år så har jag fått ett hål. Jag är så spruträdd och hatar tandläkaren överlag. 
Nu ska det tas nån jävla spruta i tandköttet sen ska det borras, vill bara dö. Så barnsligt rädd. 
Men det måste göras. Om jag struntar i det så blir det bara värre och det vet jag, men kan inte hjälpa det. Har fruktat över just den 21/1 så länge och nu är tiden snart kommen... 

 Så liten & söt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback