måndag och nya tag

Äntligen hemma. Det har varit en lång dag. Upp tidigt imorse för att öppna på jobbet. Slutar klockan fyra, hem och byta om iprincip innan det var dags att åka till gymmet. Kommer dit 35 min innan passen börjar och det är redan folk som står och köar för att få biljetter. Alltid samma hets och tryck på gymmet i januari sen börjar det sakta men säkert att droppa av folk. Som tur är för att det här är helt galet. 
Idag har jag föresten varit väldigt duktig med maten. Tänkte att det var dags att försöka skärpa till sig lite nu (igen). 
Äggröra och bacon samt lite grönsaker fick det bli till middag. Det satt verkligen så fint. Skulle kunnat ätit typ 10 portioner till. Var så sjukt hungrig efter träningen då jag bara ätit en Viktväktar soppa samt två hårda mackor till lunch. Det var ingenting jag stod mig på speciellt länge.

Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback