det finns att göra

Idag har vi varit ganska effektiva här hemma, så det känns jätte bra. 
Chrille gör ju mest, men jag kör mitt race så gott det går. 
Jag har putsat och torkat i köket, så fint det blev. Varför gör man aldrig så där noga annars?
Nog för att det är väldigt jobbigt men det känns ju så frächt. 
Annars så har vi tvättstuga här hemma och vi har även varit och slängt skräpet som vi skulle gjort igår. 
Har också varit ute hos min morbror med en blomma då han hjälpte oss med målarfärg. 
Det är vad som har gjorts idag och ännu är inte dagen slut. Om en stund kommer min lillebror över och hämtar Torsten. Han får vara där i drygt en vecka så slipper han kladda omkring i all målarfärg sen. 
Jag ska snart ta en dusch sen slänger jag in handduken för idag.


Chrille har kanske lite gröna fingrar som fixade ihop blommorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback