en räkmacka

När man blir sugen på något som man aldrig tidigare tyckt om eller smakat. Det blev jag idag. Jag har "precis" lärt mig äta räkor, då jag inte är något större fan av varken fisk eller skaldjur så är det kul att faktiskt tycka om något så simpelt som räkor. Så idag åt jag min första räkmacka. Så gott ju. Varför har jag inte upptäckt detta tidigare? 
Efter jobbet ikväll så handlade jag med mig lite och så gjorde jag iordning en varsin till oss här hemma, som vi precis ätit upp ute på balkongen. 
Jag sitter kvar ute själv en stund, så skönt. Snart har man en liten altan att spendera varma sommarkvällar på. Känns helt underbart. 
Nu ska jag dock in igen för att krypa ner i soffan bredvid Chrille och kolla på en film. Vi har en ledig helg framför oss med massa planer att se fram emot :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback