första dagen


Igår var värdens längsta dag. Höll igång från 08-02. Har inte varit vaken så många timmar på väldigt länge. Hade så sjukt ont i kroppen när jag gick och la mig och det har man fått sota för även idag. Känns som att jag ska gå av på mitten och ändå tyckte jag inte att jag bidrog med så mycket. Men det fanns inget stopp i mig och Chrille igår. "Bara en kartong till" "ska bara sätta upp en kökslucka för att se hur det blir" - och så slutar det med att han sätter upp hela köket. Mitt i natten satt vi inne i klädkammaren och skruvade ihop alla trådbackar. Jag serverade med öl och bytte musik. Sen vek vi in lite kläder så man hade något att sätta på sig efter duschen. 
Nu är Jim över och hjäper Chrille med väggarna. För arbetet är klart och det ska strax börja grundmåla med oljefärgen så har packat väskan och flyr snart till mamma på lite "rehab" medan det målas på här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback