onsdag

Idag packade vi bilen full med skräp för att åka och slänga på returen. Glada vi blev när dörrarna stängdes precis framför ögonen på oss. 
Ett nytt försök imorgon igen så vi blir av med allt, nu är det inte många dagar kvar. Så skönt, för jag står inte ut mycket mer. Idag hämtade Chrille ner det sista från vinden så det finns nästan inte en tom fläck på golvet lägre. Och inte är man den smidigaste just nu heller och inte så sugen på att ta sig över allt så jag parkerar mig i soffan. 
På tal om att parkera så kan jag visa lite bilder på vår bil. 
Efter att ha fällt ner baksätena så fick vi in halva bohaget i bilen. Kändes som att köra en hel buss om man jämnför mot vår tidigare lilla bil. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback