personliga bilder

Sitter just nu och fixar med lite bilder. Vi har ett gäng personliga bilder redan nu på oss och lite familj som satt ovanför eldstaden i vardagsrummet. Vi är sugna på fler för att sen sätta vid trappan. I blandade storlekar i svart/vitt. 
Känns kul med personliga bilder som man vart efter kan fylla ut i framtiden. Vill sen förstora upp tre/ sex favoriter sen för att sätta ovanför sägen. Har inte bestämt mig om jag vill ha tre stora i rad eller sex lite mindre. Men tror det kan bli väldigt fint. Tvivlar inte på att jag kommer byta ut de i sovrummet ganska omgående på lillan sen när hon väl är här. Men just nu är det dessa bilder som åker på framkallning. 



Sovrums bilden har jag hittat på Google och tänker göra detsamma i vårt sovrum i nya boendet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback