sista natten

ÄNTLIGEN med jätte STORA bokstäver är vi klara. Satan i gatan vilken tid allt tar. Framförallt med mitt (nya) långsamma tempo. Göra en sak- vila. Gå till bilen- 10 meter efter Chrille osv. 
Lite näsblod och sammandragningar senare så är jag slut som människa och orkar inte göra en sak till. 
Imorgonbitti går det stora flyttlasset så idag blir det alltså sista natten i lägenheten. Känns så konstigt men ändå så bra.

Såhär fina blev mina bilder. Var med mamma på Ikea idag så köpte massa nya ramar och ramade in dom nu. 
Köpte även massa trådbackar, typ väldigt tråkigt att köpa men väldigt skönt att ha. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du skulle sagt till att du va på Ikea! Jag stod nere på byten och jobbade 😔 lycka till med allt Linn! Hoppas vi ses på gymmet snart 😘

2015-07-25 @ 10:02:30
Postat av: Linn

Typiskt. Jag som brukar kika efter dig i kassan när jag är där! Tack gulliga du 😘😊

2015-07-26 @ 13:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback