ett random inlägg

Lördagkväll i min ensamhet. 
Chrille är iväg på familjefest och jag har jobbat. Kom hem för ett tag sen och har ätit en enklare middag i form av en macka. Vem orkar ställa sig och fixa fin middag till sig själv en lördagkväll? Inte jag iaf. 

Just nu går tankarna om jag ska ta ett bad? lägga mig i sängen och sätta på en film? Invänta mello? Eller om jag ska äta dipp och grönsaker som jag köpt, men inte orkar fixa? Eller om jag ska äta ostbågar? Eller choklad? Eller allt? 

Jag kan säga såhär typ en timma efter jag skrev inlägget. Ida ringde och avbröt mig mitt i bloggandet så hann aldrig publicera. Känns ju onödigt att radera nu när det ändå är så glest mellan uppdateringarna. 
Det blev iaf ett långt bad med en bästis i luren samtidigt som jag åt ostbågar och drack ett glas Cola. Ja, tjejer kan ju göra flera saker samtigt. Nu håller jag dock på att bli ett russin och ska palla mig upp. Tänke dränka håret i inpackning och låta de sitta över natten. 

Från det ena till det andra så beställdes denna lampa för någon dag sen. Dock värdens längta leveranstid men den som väntar på något gott, väntar (förhoppningsvis) aldrig för länge. 
Jag har velat byta ut takkronan i vardagsrummet sen ett bra tag tilllbaka. Dock har inte Chrille känt riktigt samma behov. Fick sen ett okej då jag sa att jag ändå kom undan den så pass billigt. Vilket jag verkligen gjorde. Älskar ellos rabattkoder. Hade en personlig kod som gav mig 40% och lampan blev min för ynka 260kr. Nu hoppas jag på att den passar bra och är lagom stor.  

Hej så länge:-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback