värdens skönaste bh-ar

Vilken bra dag. Vilken bra semester dag. Jag har faktiskt varit tvungen att ta ut två smesterdagar innan Mars slut. Hade sparat för många dagar sen förra året. Valde såklart de längsta passen så här innan påsk. Så mycket att göra på jobbet. Värre blir det väl till helgen då jag jobbar, men tänker att jag har vilat upp mig tills dess. Är även ledig imorgon, så då har jag varit ledig tre dagar i rad, så skönt och välbehövligt känner jag. 

Förmiddagen bjöd på sol. Blev en promenad tillsammans med Alexandra och lilla Jolie. Vi tog även en sväng in på ny öppnade mio. Ville ju såklart ha allt. Som tur är har vi en ekonomisk person i det här förhållandet. Som tänker ett steg längre. Inte värt att lägga ner dyra pengar på inredning nu när det ska köpas vagn och både det ena och det andra inom de närmsta månaderna. 
Efter promenaden så åkte jag och Chrille och storhandlade. Det shoppades även två nya bh-ar till mig från Kappahl. Kan varmt rekommendera dessa, till dig med lite större byst. Jag har gått upp en storlek sen jag blev gravid. Eller två? Är så dåligt på det där med bh storlekar. Nu slipper jag dra i bh-n och känna mig så obekväm. Är väl inte så jätte nöjd med att de växt till sig heller. Hade jag haft liten byst innan hade jag varit de, men inte nu. Men detta är ännu en sak som hör till, så jag får bara gilla läget. 
Sist men inte minst så avslutades kvällen hos Ida och Jim som bjöd på en god middag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback