finaste hörnan här hemma

Godmorgon. Då tänke jag visa er lilla S blöj-hörna. Det är alltså ett skötbord. Man fäller bara ner överdelen på byrån så blir det ett stort bord över. 
Det är en Ikea möbel som jag har bytt knoppar på. Päron tavlan kunde jag inte avstå från, så beställde hem den. Tur var väl det, för jag blev så nöjd.  
Lite fix kvar sen är det klart, iaf där :-) 
Mysigt när något börjar ta form, känns mer på riktigt då. 





Även en blöjhink står bredvid. Vet inte om den är nödvändig eller inte, men en sån har vi iaf. Gissar på att som första-gången-föräldrar så köper man nog på sig en eller två saker för mycket. Sen vet man nog vad som vad bra/ nödvändigt eller inte. 

Nu är det iaf dags för mig att åka mot jobbet. Två pass kvar tills semester, hoppas timmarna går fort. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Toppen med blöj hink! Men köp inte allt för mkt, man får så mkt grejer ☺️ Köp bara sånt ni tycker är kul och när det närmar sig Så alla nödvändigheter såklart☺️ Jag fick både blöj hink , baby nest mm på min babyshower☺️ Men såhär sa alla till mig med & jag shoppa endå 😄😉 vet hur det känns! Det är ju så kul❤️

2015-05-07 @ 14:28:00
Postat av: Linn

Ja de är ju just det! Så kul att handla 😂 men Chrille är ändå värst. Jag är tokig i alla kläder, men han älskar att shoppa alla prylar 😅🙋

2015-05-07 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback