godnatt

Godkväll. 
Ligger på soffan och känner hur  ögonenlocken börjar åka hiss. Tar och bloggar istället för att gå bort till toan. 
När man är så där trött, så är det så jobbigt att gå och tvätta av sminket och borsta tänderna. Skulle vilja gå raka vägen mot sängen men det går ju inte.
Idag har jag jobbat, när jag slutade så köpte jag med mig en bukett blommor och åkte hem till mamma. En lite tidig morsdag present. Blev bjuden på god mat också, har varit där hela kvällen. 
Chrille jobbar natt så ska sova utan honom kväll, något som jag inte direkt jublar över. Men ensam är jag ju inte. Har min håriga vän som somnar på mina fötter i vanlig ordning och så en buffande bebis i magen. Så jag ska nog sova gott ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback