min första gravid spya

Besöket hos min bm gick bra. Vi tog lite värden på mig och allt var som de skulle. Fick lite information och massa broschyrer och papper. Pratade allmänt om hur jag mår och nämnde att jag inte ska klaga. Lite yrsel och ont i vaderna nu den senare veckan (men idag känns det bra). Försöker gå på två pass på gymmet i veckan och jobbar fortfrande mycket kvällar och varannan helg. Livet ser nästan ut som innan. Berättade också att jag tycker det känns så skönt att jag sluppit illamåendet och att jag inte spytt en enda gång. Tji fick jag! 
I bilen på väg hem säger jag till Chrille att jag mår illa. Hinner inte ens öppna toa locket när vi är hemma utan slänger mig över badkarskanten. Tömde mig rejält. Spydde säkert tio gånger på raken, det bokstavligen talat sprutade ut ur käften på mig. Har legat i sängen och vilat fram tills nu ungefär. Fick i mig ett paket nudlar och ska snart åka och jobba. Vill såklart ligga kvar hemma och tycka lite synd om mig själv. Men ett 5,5 timmas borde jag klara av utan problem för att sen stämpla ut för semester. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback