murgröna

Godmorgon

Vaknade innan klockan ringde idag. Men det börjar bli till en vana nu för tiden. Antar dock att det är nu jag ska passa på att sova ut, för sen lär det bli en del vakna nätter. Men längtar till och med till dom, haha. 
Det som är skönt att vakna tidigt är att jag kan äta frukost i lugn och ro framför Nyhetsmorgon. 
Idag jobbar jag min sjunde dag i rad, alltså har jag snart jobbat en vecka i sräck så det ska bli väldigt skönt att få vara ledig imorgon. 





Den här lilla vasen köpte jag på mio igår. Det är en miniatyr av den stora vasen jag har i vardagsrummet. Jag har just nu murgröna lite överallt i hela lägenheten. Hur bra som helst tycker jag. Det håller i en evighet, behöver inte stå i ett fönster och Torsten äter inte upp bladen. Sen är det fint med lite grönt här och var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback