plock

Eftersom jag kom hem innan Chrille från jobbet idag, skickade jag iväg ett sms till honom och skrev att jag ville att han skulle vara hungrig när han kom hem. 
Förberedde med middag i form av lite små plock, tände ljus och hade tagit ångest disken. Att göra såna små saker för varandra är ibland guld värt. 
Nu ligger vi utslagna i soffan och orkar inte ens sätta på en film. Känns som att de kommer att bli en tidig kväll här hemma. 




Den där goda tryffelsalamin köpte jag till Chrille. Jag bara sniffade lite på den. Bara si så där fem månader kvar tills jag också får äta. Måste säga att det är sånt här jag saknar med att man inte kan få äta när man är gravid. Tapas mat som just salami, brie och sen ett glas vitt till. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet vad du menar.. jag saknar brieost så jag smäller av! 😀

Svar: Ja jag vill verkligen ha en salami/brie macka 😂😍😋
Linn

2015-05-02 @ 21:41:19
Postat av: Mikaela

Gud vad gott! Helt klart en av de saker jag saknade mest som gravid!

2015-05-03 @ 12:51:36
Postat av: Linn

Ja de blir en riktig tapas med massa goda ostar och korvar så fort bebisen är här 😍

2015-05-03 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback