sista dagen

Tur att vi har en hotell frukost kvar även imorgon. Det är så mysigt att få plocka på sig av buffén och sätta sig och titta ut över havet. Att få både omelett/pannka (varannan dag har dom det) samt färska frallor, färsk pressad apelsin jouce och frukt är guld värt för en frukost älskare som mig. Ibland blir det även ägg och bacon. Något jag saknar att inte kunna äta här, nu som gravid är såklart fetaosten och tzatzikin. Den är ju helt fantastisk här. Även yoghurten till frukosten vågar jag inte äta. Då jag inte vet om deras ost eller yoghurt är gjord på pastöriserad mjök eller inte, så vågar jag inte chansa. Finns ju så mycket annat gott. Men just fetan och tzatzikin är ju Greklands två delikatesser. 

Idag startade vi morgonen med att gå en promenad. Direkt efter blev det ett dopp i poolen och nu ligger vi och lapar den sista solen. Idag är det också så där sjukt varmt så vi får se hur länge man orkar ligga här (stackars oss) haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback