barnrum

Idag tog jag och Selma tåget till Tälje för att hälsa på min mamma på jobbet över en fika. 
När vi var klara där så handlade vi två nya saker till hennes rum. 
En hylla och sen skrev vi ut en bild och köpte en ram till den. 
Det var lagom tungt och knöligt att ta sig hem sen med både hylla och vagn, men skam den som ger sig. Jag skulle minsann ha hem den.
Chrille jobbar natt idag och det blir vår första natt själva. Blandade känslor men det kommer såklart gå hur bra som helst, bara en trygghet att ha Chrille hemma även om det alltid är jag som tar matningen på nätterna och låter Chrille sova. 


Chrille får sätta upp detta imorgon så då tänkte jag visa er bild :-) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ifrån skriver du ut dessa fina bilder? 😊

2015-11-03 @ 21:59:58
Postat av: Linn

Hittade denna på en hemsida. Kanske inte ok att spara den och skriva ut en egen men ville ha i ett mindre mått och gillade bilden så mycket. Så gick helt enkelt till en vanlig foto affär och bad dom förstora upp den till mig :-)

2015-11-04 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback