en söndag






Det är svårt att fånga mysiga ljus på bild. Men nu är ljusslingan uppe på balkongen och det höjer mysfaktorn i vardagsrummet. Jag har även tänt en brasa och tänt upp massa ljus. Ljus äter vi upp här hemma, inte bokstavligen talat men vi tänder massa ljus varje kväll. 

Idag har jag haft Lina över på en fika. Vi gick i gymnasiet tillsammans och vi har inte sets sen studenten. Hennes föräldrar bor här i Gnesta och hon var och hälsade på och kontaktade mig. Kul tycker jag. Vi pratade om gamla gymnasie minnen och nutid.

Just nu så myser jag och Selma i soffan i vanlig ordning. Vi väntar på att Chrille ska komma hem och krypa upp i soffan med oss och sen titta på solsidan och Beck som går på tv ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback