ledsen bebis

Igår kväll var en mindre bra kväll. 
Hon har knappt och nätt gråtit under sina fyra veckor. Men igår hade hon riktigt ont i magen och jag kände mig så hjälplös som mamma. Hon skrek och vred sig som en liten ostbåge. Efter mycket om och men lyckades hon somna och hon sov sin första natt i vaggan. Tror det hjälpte att vagga henne till sömns istället för att låta henne sova på mitt bröst eller i nestet mellan oss. 
Imorse var hon så trött att jag vaknade av väckarklockan och fick väcka henne. 9.30 hade vi tid hos BVC för en fyra veckors koll. Hon fick högsta betyg och jag fick tips mot hennes mage. Eftersom hon i stort sätt bara äter ersättning så fick vi tips på att byta märke och har även laddat upp med magdroppar. 
Hoppas på att detta ska funka bättre. 
Annars har dagen spenderats ute i den friska luften och vi var ute och gick i två timmar, jätte skönt. Snart kommer Chrille hem, vi längtar efter honom nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback