lör.

Idag gick vi ut på en två timmars promenad tillsammans med mamma. 
Mysigt att bara få gå och prata av sig ordentligt. 
Efter promenaden så gick vi hem hit en liten stund så hon fick möjlighet att gosa lite innan hon åkte hem igen. 
Just nu sitter jag i soffan med en sovandes bebis på bröstet. Det är ju bland det bästa som finns <3 
Chrille jobbar kväll hela den här helgen så det blir inte så jätte spännande ikväll om man säger så. Jag har redan ätit "middag" som bestog av risgrynsgröt. Typ så gör jag när jag är själv. 
Nej, vi myser på i soffan hela kvällen och inväntar att Chrille ska komma hem. 



Idag var det riktigt höst väder ute så nya mössan åkte på och även fleeceoverallen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar Chrille med? Hur tänker ni när det är dags för er att börja jobba igen med tanke på att ni båda jobbar skift? Vet att det är långt dit men ni kanske har en plan :)
Jag har själv ett jobb som innebär jobb på kvällar och helger. Som tur är har min sambo arbetstid 7-16.
Kommer din andra del av förlossningsberättelsen snart? Jag är nyfiken!

2015-11-14 @ 16:56:35
Postat av: Linn

Han jobbar på en gruppbostad halva tiden där och havla på kontor. I veckorna slutar han oftast 13.00 på kontoret och jobbar hela dagar varann helg. När det är dags för mig igen, så får vi lösa det helt enkelt. Vi har inte tänkt så långt än men visst har tanken slagit än. Får begära mer dagtid.
Andra delen har jag tänkt att sopa under mattan, haha. Har inte orkat men ska skriva ut den, jag lovar. Har bara varit lite lat. 😅😀

2015-11-14 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback