ordning och reda



Ikväll har jag roat mig med att gå igenom Selmas garderob. 
För det första så var det ett kaos och för det andra så är jag rädd att vi missar att använda kläder och hon hinner växa ur dom. 
"Oj låg den här längst in i garderoben och nu är den för liten"
Nu är det rensat i storleks ordning och de större storlekarna ligger längst in. 
Just nu passar 56 bäst men hon kan ha 50 en liten stund till. 
62 är för stort men den ska passa för bebisar mellan 2-4 månader. Men vi viker upp armarna i 56. Men snart är det dags för 62 och då kommer hon att kunna ha nästan hela garderoben för jag upptäckte att nästan alla hennes kläder är i den storleken. Då kommer den här mamman att ha svårt att välja kläder. Inte som när hon bara hade 50 och hon varvade mellan 5 plagg. Ungefär så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback