dag sex

Hej! 

En idag är Selma hela sex dagar gammal och har varit på sitt första besök hos BVC. Hon hade gått upp lite i vikt vilket var jätte skönt att se, amningen ger resultat. Hon vägde 3266g när hon föddes och gick sen ner till 3006g men vägde idag 3078g. Så hon hade lagt på sig lite sen vi var på BB för efterkontroll i måndags. 

Jag måste erkänna att det är väldigt kul att välja en dagens- mini outfit till fröken. Dock så inser vi att allt är så stort. Vi köpte nästan inga kläder i stl. 50 så än så länge är garderoben rätt begränsad men nu ska hon bli stor och stark så det minsta kläderna är väl snart ett minne blått, tur att det finns tvättmaskin också. 

Dags att fortsatta mysa och njuta av vår lilla dotter och av att Chrille är ledig. 
Och så försöker jag att återhämta mig och vila där mellan. Men det är dock det allra svåraste. Men känns som min kropp behöver ta in på rehab. Ont i huvudet, rygg och i den nedre regionen så att säga. Men utom det så mår jag jätte bra och älskar att inte länge vara gravid. Känner mig redan finare och piggare trotts att jag inte sovit "en blund" sen innan förlossningen.  




Kommentarer
Postat av: Lucas mamma

Hon är perfekt!

2015-10-06 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback