godmorgon

Godmorgon fredag! 

Här ligger vi och drar oss sen en timma tillbaka. Eller två av tre somnade om, egentligen borde det ju vara jag som ska somna om. Som faktiskt sover minst av oss men jag får ändå mycket sömn. Jag måste väcka Selma var tredje timma om natten och ge henne mat. Hon vaknar inte av sig själv och är hungrig. Så det känns sådär att behöva väcka henne, framförallt när hon är så trött och det tar längre tid att få liv i henne än själva matningen. 
Imorse lät hon som ett litet marsvin och gapade så då var det dags igen. Jag förväntade mig brutalt bebis skrik men hon är så lugn. Något som hon dock inte gillar är att ligga utan kläder på skötbordet, då blir det lite kallt och en del krokodil tårar. 
Men den första tiden så sover ju bebisar mest så det är väl bara att njuta av det. Ska försöka njuta av allt, varje stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback