måndag

Hej! 

Här hemma får vi besök varje dag av släkt och vänner som vill hälsa på Selma. Vi myser, njuter, städar, tar en och annan barnvagns promenad, ammar och byter blöjor. 
Mellan varven så försöker vi hinna med att äta också. Snacka om kontrast mot när jag var gravid, då ville jag äta hela tiden. Nu känner jag knappt hunger, men har konstant huvudvärk så vet att det beror på att jag glömmer att både äta och dricka. Så skärpning på den fronten men all fokus ligger inte längre på mig (oss) och mat. Även om vi faktiskt har all tid i värden till att just äta. Vår bebis är väldigt snäll och nöjd men ändå tar allt sån tid. Förstår inte hur det går ihop! 




En smoothie är dock väldigt bra. De går fort att dricka upp och jag kan bomba den med massa bra saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback