sakta men säkert ...

Som jag skrivit så många gånger förr så trivdes jag aldrig med att vara gravid. Främst inte i slutet (oväntat). Jag kände inte igen mig själv och kunde knappt titta mig själv i spegeln. Jag samlade på mig så sjukt mycket vatten och till och med näsan svullande upp. Jag kan nu säga, exakt en vecka efter förlossningen att jag börjar hitta tillbaka till mig själv. Visst jag har en massa extra vikt att bli av med. Slutade ändå på hela 23kg viktuppgång som gravid, så det finns såklart en hel del att jobba på innan man ens vågar testa sina jeans igen. Just nu blir det bara slappa kläder och tights, kroppen har ju inte ens hunnit läka en så ingen stress på den fronten. Bara det att jag känner igen mig själv i ansiktet igen. Svullnaden har lagt sig och det är lite kul att sminka sig och platta håret. Att magen är en aning degig, att brösten läcker och att garderoben är sjukt begränsad, det tar jag sen. 



Kommentarer
Postat av: Väldigt fin

Väldigt fin

2015-10-08 @ 22:18:36
Postat av: emma

du är alltid så fin! alltid.

Postat av: Linn

Tack 😘❤️

2015-10-09 @ 08:37:35
Postat av: Hanna

Så fin Linn!!! Och en supermamma, är jag säker på! :)

2015-10-11 @ 19:18:40
Postat av: Linn

Tack fina du 💓

2015-10-12 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback