utvilad

Vilken bra natt.
Ända sen hon föddes så har nätterna funkat jätte bra, hon har vaknat var tredje timma och är hungrig. Efter maten så har hon somnat om igen och vi har gått upp vid 9 tiden om inte senare. 
Sen ett par dagar tillbaka, sen hon blev förkyld så har hon legat vaken mestadels. Hon gråter aldrig men hon ligger och jollrar, gnyr, snorar och kommer inte till ro. Har henne på mitt bröst men hon försöker bara vrida på sig och åmar sig. Så det har inte blivit så mycket sömn för min del de senaste dagarna. Inatt dock, då vaknade hon bara en gång och ville äta, sen imorse och så nu. Så jag har sovit nästan en hel natt, vid undantag från en snabb matning vid tre tiden sen somnade hon om fort, mätt och nöjd. 
Känns jätte skönt. Nu ska vi snart ge oss ut på en promenad. Vi ska Bla till färg affären och handla en burk metallfärg och en roller. Vad som står på tur att få en makeover här hemma, visar jag senare. 




Nya krukan från ellos blev bra på vardagsrums bordet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback