100%


Kan man bli mer redo? 
100% av checklistan är klar, hade inte för att överdriva allt som dom rekommenderade. Både nödvändiga och mindre nödvändiga saker. 
Har även gjort det som rekommenderas att göra, som att skriva förlossningsbrev och packa BB väska. 
Jag börjar bli otålig nu. Otålig över ovissheten om när det ska ske. När sätter det igång? 
Imorgon? Om en vecka, två eller till och med tre? 
Vad gör jag? "Tänk om vattnet går när jag är på Ica och handlar".
Ja, typ så går tankarna. Tror inte att det blir så dramatiskt men ändå. 
På tal om vatten så trodde jag det gått inatt. Vaknade upp helt genomblöt (svettig) efter nån form av förlossnings (mar)dröm. Känner på lakanet och det är blött, dock av svett och inte av fostervatten. Så det var bara att spola av sig och somna om. 
På tal om sömn så har jag tagit en sömntablett men inte har jag blivit tröttare för det, än. Inatt sov jag som sagt jätte dåligt så därför tog jag tabeletten nu så hoppas den sätter fart snart. Så frustrerande att ligga och vrida och vända på sig hela natten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni förberett med någon nappflaska och ersättning hemma? Det är skönt att ha några ersättning hemma om det strular med amningen. Vår lille har gulsot så jag måste ge lite extra mat nu i början för att hjälpa honom. Ett tips bara :)

2015-09-22 @ 02:58:10
Postat av: Linn

Faktiskt inte. Har dock funderat på att köpa hem, annars så skaffar vi det i efterhand om det behövs. Men tack för tipset 😀👍🏻

2015-09-22 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback