ännu en fin lampa

Då har man ätit sin efterlängtade frukost. Har som sagt varit hungrig sen inatt. Det som är bra med att sova länge, är att det är färre timmar kvar tills Chrille slutar och kommer hem. 
Idag ska vi hem till Ida och Jim, våra nya grannar är äntligen här. Det fick nycklarna igår och det har redan börjat måla, Chrille ska hjälpa till och jag och Ida ska väl bara snacka lite skit. 
Känns så bra att dom är på plats nu, snart börjar vår mammaledighet tillsamnans och jag kan knappt bärga mig. 

Till något helt annat så skulle jag vilja visa er ytterligare en ny lampa här hemma. Den fick jag och Chrille av Emma förra veckan. Så himla fin är den, blir ett jätte mysigt sken och den passar perfekt i hallen. Vi älskar den! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback