en vecka kvar till bf idag


Ida i randigt och jag i prickigt. 
Är det någon skillnad på pojk och flick magar? Vi tror det, eller så är det bara en myt. 

Idag har iaf Ida och Johanna varit över på lunch och fika. Väldigt mysigt att ha dom här. 
Annars ska vi fortsätta med trappan och fixa hemma innan vi gör kväll.
Har föresten börjat känna av molande mensvärk nu och så det här trycket nedåt kommer allt oftare. Framförallt när jag suttit en stund sen reser på mig så känns det rejält mellan benen. 
Men inte så att det gör speciellt ont, utan mest obehagligt. Idag är det exakt en vecka kvar tills jag är beräknad. Att nästa torsdag är den torsdagen vi väntat på i 280 dagar. Ska bli spännande att se när det sätter fart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BFF❤️

2015-09-24 @ 21:45:13
Postat av: Alexandra

En vecka till Facebook? 😂🙈❤️(Fb) (bf) haha! Sötnos! Snart är hon här! Love ya!

2015-09-25 @ 08:09:43
Postat av: Linn

Haha! 😂 så nu är det ändrat! Tur att någon har huvudet på skaft just nu😂😅🙌🏻💃🏻👌🙋🏻👶🏼😘🌸💋💋💋

2015-09-25 @ 09:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback