ett efterlängtat frisörbesök

När jag fyllde år så fick jag något så efterlängtat av tjejerna. Ett besök hos frisören, jag ska få klippa och färga. Känns så lyxig. Det roliga är dock att jag fick detsamma av mamma, hon hade skrivit ett kort att "bjuder dig på ett frisörbesök" antar att alla var lessa på att höra om mitt tjat att jag känner mig så ful i håret just nu. Av mamma får jag sen istället något nytt att ha på mig, när jag har gått ner i vikt och är redo att gå och shoppa igen. 
Så på fredag den 11/9 sitter jag i frisörstolen och håller nu på att leta lite inspration. Vill definitivt inte vara så här ljus (läs gul) längre, vill ha något mer åt min naturliga hårfärg men ändå med slinogor och skiftningar i (utan att se ut som en zebra). Vill också kapa de slitna topparna och hoppas jag vågar ta en bit, tycker om längden på bilderna högst upp (här under texten). 
De kommer få håret att se så mycket tjockare ut. Men jag är ju livrädd för kort hår, under flera års tid har jag satt i extensions och hållt på. Men dom dagarna är över och mitt hår skulle må fint av en rejäl klippning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback