håret

Igår var jag iväg på mitt efterlängtade frisörbesök och jag kände mig riktigt modig när jag sa till frisören att hon fick klippa det som behövdes. Minns inte sist jag hade så här kort hår, men jag gillar det. Minns inte sist mitt riktiga hår kändes så här mjukt, fräscht och tjockt. För drygt två år sen lyckades jag sluta med löshår, sen dess har jag väl aldrig trivts med mitt hår. 
Nu känns det som sagt bra och färgen är ingen wow känsla i mot vad jag hade tidigare. Den känns bara jämnare och de blonda (gula) topparna är nu i en kallare blondare ton och det ser mer naturligt ut. Vi behöll även min utväxt så nu kan det växa ut bäst det vill, utan att jag ska behöva få den där skarpa kanten som gör att håret ser skitigt ut på två röda. Jag är så nöjd och tror färgen passar bra nu när jag ska bli mamma och inte kommer orka fixa utväxten, som sagt :-) 




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Meh snygg 👌😍

2015-09-13 @ 08:19:12
Postat av: Anna

Du är jätte fin!!

2015-09-13 @ 08:40:07
Postat av: Christin

Jättefint Linn 😘

2015-09-13 @ 10:38:44
Postat av: Linn

Tack tjejer 💕

2015-09-13 @ 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback