på bättre tankar

Sådär ja. Mamma fick mig på bättre tankar. Nu är jag glad igen, haha. Skönt att få prata av sig en stund. Det gjorde vi över en fika på ett café här i Gnesta. Sen strosade vi runt lite i de små butikerna som finns, har aldrig vart inne i dom förut. Det är mest såna små mysiga butiker med massa smått och gott till överpriser ni vet. Dock hittade jag en jätte mjuk liten snuttefilt från Elsa Beskow. Tycker om motiven med alla små gummor med olika hattar osv. 
Hon hade igen riktig snuttefilt och Emma nämnde att en sån måste man ha, så nu kan vi bocka av den från listan. 
Annars så tvättar jag fortfarande, det tar lixom aldrig slut. En vit maskin är hängd och en grå är i. Är livrädd för att förstöra klädena så tar hellre en maskin för mycket än att chansa och blanda. Går ju hur bra som helst nu när man inte längre bor i lägenhet och har tvättstuga och måste passa tider. 





Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Vet du Linn!? Det finns en grej som heter Colour Catcher. Det är en liten lapp som man lägger unden tvätten i maskinen och så kan man tvätta alla färger tillsammans! Heeelt fantastisk! Finns på jobbet ditt, eller i alla fall ICA Maxi i Kalmar :) Är ypperligt att ha när man har små barn när det är många plagg men inte så stor volym, eftersom de är små. Jag har tom testat att tvätta vitt, svart och rött tillsammans och det gick utmärkt :)

Postat av: Linn

Där ser man 😍 tack för tipset! Ska definitivt leta efter de nästa gång vi handlar. Låter som en riktigt smart grej 🙋😊✌️

2015-09-05 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback