söndag

Godmorgon!

Äntligen en bra natt med mycket sömn, det var efterlängtat. 
Idag har jag även vaknat på rätt sida och känner att jag är mig själv igen, hurra för det. 
Gått och regn ute, mysig tycker jag. Har ändå inga planer och ska ändå bara vara hemma hela dagen. Så då känns det bättre att krypa upp i soffan när det regnar utanför fönstret. 

Innan vi går upp och äter frukost ska jag ligga kvar och dra mig en stund till. 
Har föresten sen någon dag tillbaka (samt nu) börjar känna av molande mensvärk. Framförallt på morgonen. Ska ta upp det med min bm nästa gång, fast jag antar att det är normalt såhär i sluttampen? Men lite läskigt är det allt, då jag vet att någon mens kommer det ändå inte ;-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback