svenne fredag

Redan fredag och vi kliver in i vecka 39. Herregud! Nu är det snart över, overkligt. Men så säger jag hela tiden men nu är det verkligen nära. 
Idag sov jag tills jag vaknade, 11.30 var den när jag gick upp. Herregud. Tolv timmar sov jag alltså. Tror jag behövde det men ändå. Så den här förmiddagen blev inte så lång precis. Två timmar pratade jag i telefon också. En med Ida och en med Emma. Efter det rotade jag runt i gardin lådan. Jag älskar vita gardiner och det har jag nästan alltid uppe men tyckte för ovanlighetens skull att det var för vitt i vardagsrummet. Hittade en grå gardin, ville hellre ha en ljusare grå färg men detta får duga då jag ändå hade dom hemma. Blev lite mysigare nu tycker jag. Bättre blir det också när kopparlampan kommer upp över matbordet. Vi ska bara låna en starkare borr, då våran inte pallade att borra i taket. Efter de känns det lite mer som ett hem och blir inte lika stelt. Små saker som ska falla på plats tills man är helt nöjd. 



Snart kommer Chrille hem och vi ska ha en riktig svenne banan fredags mys kväll med taco och idol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback