tummen upp

Vilken rolig post som kom till mig idag. Såklart är inget gratis även om det faktiskt känns som det. Hm checkar värda 500 kr. Man tackar! Dock läskigt att se hur många tusen man handlat för, för att få dessa. Jag har bestämt mig för att handla något till mig själv för detta, får se hur det går. Kommer nog hem med en påse bebis kläder ändå. 
Sen fick jag hem en bodybutter från the body shop. Fick den tillsammans med en babyhabdduk med luva och två böcker, då jag prenumererat på Vi föräldrar. Bodybuttern luktar jätte gott och fräscht, precis i min smak. Inte så där jätte starkt och huvudvärks framkallande som de flesta andra är. Så lite materiella ting gjorde denna måndag ännu bättre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback