en god natt & gårdagens shopping

Godmorgon! 

Oj vad jag har sovit gott, det trodde jag inte ändå. Trodde jag skulle vakna med jämna mellanrum och kika ner i vaggan, men sov som en stock. 
Nu ska vi bara få i oss lite frukost sen åker bilen raka vägen mot Nykvarn, längtar så efter S nu. 
Efter de, så åker vi in till Tälje och köper en jacka som vi la undan igår. Den rosa jackan som S fick av mamma i påsk ville vi byta storlek på, men det visade sig att storlek 68 var slut i nästan hela Sverige och på hemsidan. En tjej från Kappahl ringde dock igår till Kappahl i Tälje och vi hade tur, en jacka kvar hade dom. Så den ska vi åka och hämta sen. 
På tal om shopping så kan jag passa på att visa gårdagens inköp. 
Jag fick med mig en tunn trenchcoat hem, en halsduk och så fick såklart S lite nytt. Chrille köpte sig en skjorta. 

Det är inte ofta jag unnar mig nya kläder längte men den här kappan är jag så glad för. 

Jag valde två sommarplagg från Newbie. 

Chrille valde en pelikan body och matchade tights från Lindex. Även hennes favorit mössa från Zara fick följa med hem, fast i aprikost. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback