ett kvällsinlägg

Idag traskade jag och Malin på i bra fart i nästan två timmar. När jag kom hem var jag både svettig och trött, var länge sen jag gick en sån promenad och det kändes så skönt. 

Nu ligger alla nerbäddade och det är dags att sova när som. I morgon jobbar Chrille natt för första gången på flera veckor, kommer jag någonsin bli bekväm med att sova utan honom? Förmodligen inte. Men tack vare att han gör det två gånger i månaden, så kan han vara ledig och sluta tidigt på vardagarna så det väger ju ändå upp. 
Utom de så ska vi spendera vår dag hemma hos Lina och Ella tillsammans med Ida och Lucas. Ska bli jätte mysigt! Sist jag och Ida var hos Lina så var tjejerna bara några veckor gamla och Lucas låg i magen. Chrille hämtade oss sen och i bilen påväg hem så startade Idas värkar, trodde väl att hon drev men med tanke på att hon gått över tiden så var det inte konstigt att de var på G på riktigt. 


Min promenad kompis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback