när man har tråkigt ...

Och så var det snart dags att gå och lägga sig. Idag har vi verkligen inte gjort någonting här hemma. Chrille har stannat hemma från jobbet då ligger sjuk i feber, så det har varit en lugn dag. 

Imorgon har vi lite planer och det ser vi fram emot. Det blir så tråkigt att bara förflytta sig från säng till soffa. Ibland kan det dock vara så skönt men denna dag har verkligen varit seg. 

Påtal om att ha långtråkigt så vad passar då bättre än att titta tillbaka på gamla bilder? Jag har ett tusentals bilder på Selma i telefonen. Visst många är nästan likadana men jag har så svårt att radera dom. Ska snart sätta mig ner och beställa hem ett gäng för framkallning. Kul att kunna sitta ner tillsammans och bläddra igenom. Drar bara ut på det just för att jag har så många, så det tar ju sin lilla tid att gå igenom men det lär ju inte bli färre så får väl ta tag i den biten snart. 

Här är en liten samling av mina bilder från halvåret som gått. 


Blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på bilderna. Jisses vad jag älskar denna lilla tjej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback