helgen

Hallå där!

Helgen bara swichade förbi.
I fredags åkte jag, Ida och barnen till Södertälje i hopp om lite shoppinglycka. Dock hittade ingen av oss något direkt, fast tanken var att vi skulle handla pyjamaser och de kom vi faktiskt hem med.

Igår var vi på kräftskiva hos Malin. Eller pajskiva för min del. För kräftor är inget för mig, så jag håller mig till pajen. Vi satt ute hela kvällen, härligt att ta vara på sommarkvällar innan de är för sent. För igår hade vi faktiskt tur med vädet.

Just nu sitter vi i bilen påväg hem från mamma. Vi åkte hit imorse, då killarna skulle fiska och vi tjejer dvs jag, mamma, Selma och mormor åkte till hedlandet.
Mamma hade tagit med sig picknick korgen med fika och äggmackor som vi fikade på i lekparken precis intill innan vi gick in. Precis som dom gjorde med mig, när jag var liten.
Senare kom resten av ligan hem till mamma på fika, då hon snart fyller år.

Ja de var en liten snabb uppdatering om helgen som gått och dålig med kameran har jag varit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback