Norrland

Go kväll.

Nu är man sådär lagom trött och de ska bli helt fantastiskt skönt att få sova efter en natt i bilen.
Bilresan gick dock, förvånadsvärt bra. Chrille var grym och körde hela vägen, non stop. Vi stannade bara en gång vid 03 för att tanka. Vid 09 var vi äntligen framme. Jag sov dock mest, men man sover inte sådär jätte bra i en bil. Men jag ska verkligen inte klaga. Jag slapp köra.
Det var lite speciellt att somna i bil, kolsvart ute. Vakna upp i bil och de var morgon. Selma sov hela natten och vaknade vid 07. Tackar vet jag babblarna och liknande, de fick henne att hålla sig lugn i bilstolen.
Hur som, dagen har varit bra och lugn. Vi har tagit en promenad, ätit grillat både till lunch och middag. Lunchen bestog av grillad falukorv över öppen eld, tydligen så man äter sin falukorv här i Norrland.
Vi har haft besök av Chrilles moster och kusiner, som fått träffa Selma för första gången och vi har kollat idol.
Nu går ögonen i kors och de är dags att sova!

En nakenfis med sin nya lära gå stol och djur.

Chrilles mamma hade ordnat och bäddat till Selma så de var klart när vi kom. Så här sover vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback