överaskningsfest

Godmorgon typ.

Idag tog vi sovmorgon till 10.30 jag och Chrille och gick inte upp förns en timma efter de. Selma sov hos sin mormor då dom här föräldrarna var ute på krogen igår.

Igår var de överraskningsfest för Fredrik, då han fyllt 30 år och Emma ställde till med fest på flamingo.
De blev en lyckad kväll och Fredrik blev bra överaskad. Vi var där redan vid 17.30 och åkte hem 01.30 så de blev många timmar. Vi dansade oss svettiga och ja, de var inte igår. Senaste gången jag var på flamingo var iaf två år sen. Den 10 augusti 2014 för att vara exakt, var tvungen att kolla min Instagram. Haha. Tror de var min sista utgång innan jag blev gravid. Ja de var de.

Hur som helst. På tal om krogen och graviditet. Så var såklart Ida på plats. Jag beundrar dig (vet att du kommer läsa detta). Med din stora fina mage i V 33 med klackarna på, dansar och lämnar stället samtidigt som oss. Jag är imponerad <3

Annas då?
Selma är hemma igen. Mamma lämnade henne för ett tag sen och vi gav oss ut på en timmas promenad i samband med att hon kom. Skönt med lite frisk luft och skönt att ha henne hemma igen.
Vad som händer resten av dagen, återstår att se. Men den lär bli lugn, då vi är ganska trötta här hemma idag.

Två bilder från igår, jag var inte duktig med kameran utan den glömdes bort!


Kommentarer
Postat av: Sofff

jag va också sjukt impad av Ida!! Vilken pingla

Svar: En riktig legend 😎🎉💃🏻😬👏🏻
Linn

2016-08-14 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback