belysning

Tomten kom tidigt i år. God jul Linn önskar Linn. Idag hämtade jag ut vår nya lampa. En Eos som alltid stått högt upp på önskelistan. Tanken var att ha den nere vid nya soffan. Dock kändes de inte rätt att låta den nya fina lampan hänga där nere, där vi inte spenderar lika mycket tid som på övervåningen. Så vi bytte på taklampan som hängde ovanför soffbordet till matplatsen och så nya lampan vid soffbordet. Blev galet nöjd. Visar bättre bilder sen när alla sladdar är döljda. Det som gjorde mig gladast var att sladden räckte till lampan vid matplatsen (som den inte gjort tidigare, så den förra lampan blev aldrig tänd) samt att den var kopplad till vår dimmer. Förr då blev man bländad av alla fem glödlampor. Men nu blev de en mysbelysning i vardagsrummet då båda lamorna ger behagligt sken.
Tänk vad viktigt de är med just lampor, tycker jag :-)


Kommentarer
Postat av: Sanne

En likadan satte jag upp i söndags över vårt soffbord 👌🏻😝

Svar: Haha telepati! Så fin 😍
Linn

2016-12-08 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback