heldag i Stockholm

Sängen har aldrig varit så skön! 


Vi är precis hemkomna från en heldag i huvudstaden. Vi tog 13 tåget upp och 21 tåget hem, så de blev ett par timmar. 
Vi hoppade av i Södra och promenerade genom hela söder och runt hela stan kändes de som. Vi mötte sen upp Chrilles familj och mellan 17-20 hade vi bord på en resturang där vi åt tapas tillsammans. Chrilles pappas fru har fyllt 50 så vi firade henne i efterskott idag. Maten var verkligen så god. 
Kul ändå att vi var så nöjda med just maten då vi inte direkt går ut och äter så ofta nu förtiden jag och Chrille.
Innan resturang besöket så hamnade vi på ett fik i gamla stan, där hann vi även med en sväng på julmarknaden och sen har vi bara gått och gått. Både jag och Chrille har så ont i fötterna just nu. Men de var de värt, skönt att få komma hemifrån. Jag behövde verkligen de kände jag. 
Men borta bra och hemma bäst, nu ska de bli så skönt att få sova. Hoppas dock den lilla ger med sig snart. Hon har iprincip sovit i vagnen hela dagen så vi får se hur de här slutar. 


Kommentarer
Postat av: Sofff

Åh på muren har jag jobbat 3000 somrar!!! 😁

Svar: Jasså där ser man! Lyxigt dig som fick äta vofflor varje dag 😍😂🙌🏻
Linn

2016-12-10 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback