nattugglan

Detta är så jag i ett nötskal 👆🏻
Kan vara trött en hel dag och längta tills man får gå och lägga sig. Sen när de börjar dra ihop sig för läggdags så har jag alltid något litet projekt på gång.
Tänker ofta att "ikväll ska jag lägga mig tidigt" men de blir oftast inte så.
Idag är inga undantag, inte för att jag möblerar om men jag är vaknen än medan de andra sover gott. Jag önska ibland jag kunde komma till ro bättre på kvällarna, typ att lägga mig ner och läsa en bok eller så. Men usch vad tråkigt, de skulle lixom aldrig hända i min värld.

Jaja, nu ska jag nattuggla en stund till innan de faktiskt är dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Du och jag

🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 / ida

2016-12-06 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback