somna själv

Idag hände de igen, tredje gången på kort tid. Selma somnade själv i sängen bara sådär. För mig är de ett halleljua moment då jag ibland lägger ner henne i vagnen går ett varv runt kvarteret och sen ställer jag henne i hallen. Då hon krigar och vägrar sova. Jag har försökt förut med att bara lägga ner henne i sin säng men de slutar ju med att jag hämtar henne fort där efter. Nu vågar jag inte tro på att detta funkar framöver men de gjorde de senast igår och de är ju så skönt.

Annars då? Chrilles mamma åkte hem imorse och sen började jag med att städa. En tvättmaskin är igång. Jag tvättar filtarna i soffan och även dammsugit av den. Sen tog de stopp. Nu ligger jag istället här och kollar på lyxfällan men snart så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback